Uslovi online kupovine
Poštovani potrošači,
Posetom i kupovinom na Internet prodavnici www.prestige.rs potvrđujete da ste prihvatili uslove korišćenja koje su navedene u daljem tekstu. Prestige zadržava pravo da u bilo kom trenutku promeni uslove kupovine i korišćenje sajta pa vam predlažemo da prilikom naredne posete ili kupovine posetite stranicu radi provere da li su se uslovi promenili. Fotografije i sadržaj prikazane na ovom sajtu su vlasništvo Prestig-a i ne mogu se koristiti bez prethodne saglasnosti. Nije dozvoljeno menjati sadržaj ni na koji način, niti ga reprodukovati ili javno prikazivati, izvoditi, distibuirati ili na drugi način koristiti u javne ili komercijalne svrhe. Ukoliko želite na bilo koji način da koristite sadržaj molimo da nas kontaktirate radi dobijanja dozvole.
Upustvo za online kupovinu
Cene proizvoda
Sve cena na sajtu www.prestige.rs su izražene u dinarima (RSD) sa uračunatim porezom na dodatu vrednost (PDV). Po završetku porudžbine na sajtu, dobićete e-mail o potvrdi porudžbine i tek tada se smatra ugovor o prodaji zaključenim. U sličaju da nismo u mogućnosti da realizujemo porudžbinu bićete obavešteni.
Opis proizvoda
Prestige nastoji da sve proizvode i usluge na sajtu opiše što je tačnije moguće. Prestige ne može garantovati da su svi podaci i slike 100% tačni, kompletni, pouzdani i bez greške. Može doći do odstupanja od boje na fotografiji i boje balona uživo.
Prestige nudi sledeće načine plaćanja:
- plaćanje poručenih proizvoda gotovinski (kešom)
- plaćanje uplatnicom
Prilikom kupovine ako izaberete opciju plaćanjem uplatnicom, nakon provera stanja dostupnosti balona i mogućnosti dostave u željeno vreme stićiće vam na mail podaci za popunjavanje uplatnice. Dokaz o uplati ste obavezni da nam dostavite jedan dan pre slanja porudzbine. Ukoliko nam iz nekog razloga niste dostavili dokaz o uplati a naš sistem nije evidentirao vašu uplatu, smatraćemo porudžbinu ništavnom.
Za pravna lica
- Za pravna lica je moguće plaćanje virmansko (preko računa) na osnovu predračuna koji ćete dobiti na E-mail nakon provere dostupnosti poručenih proizvoda.
Reklamacije
Ukoliko vam je poslat paket sa oštećenjim ili pogrešnim artiklima, molimo Vas da nas kontaktirate u roku od 2 radna dana od prijema paketa. Mi ćemo pokriti i troškove povrata robe.
Ukoliko nam se ne javite u roku od 2 radna dana, sav asortiman možete vratiti u roku od 15 dana iz bilo kog razloga, a mi ćemo vam vratiti novac. U ovom slučaju ste dužni da snosite troškove povrata robe.
Važno je da se proizvod nalazi u originalnoj ambalaži i bez vidljivih tragova korišćenja.
Povrat sredstava
Povrat sredstava se vrši u najkraćem roku ukoliko prilikom poručivanja dođe do greške, te uplatite više novca ili želite da otkažete porudžbinu, a već ste izvršili uplatu.
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača („Službeni glasnik RS” 62/2014), stavom 2. iz člana 34. ovog zakona utvrđuje se sledeće: Trgovac vrši povraćaj koristeći ista sredstva plaćanja koja je potrošač koristio u prvobitnoj transakciji, osim ako se potrošač nije izričito saglasio sa korišćenjem drugog sredstva plaćanja i pod uslovom da potrošač zbog takvog povraćaja ne snosi nikakve troškove.
Pravo kupca da otkaže kupovinu
Korisnik ima pravo da otkaže svoju porudžbinu ukoliko se desi da neposredno posle potvrde iste uvidi da je napravio grešku prilikom ubacivanja proizvoda u korpu.
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača („Službeni glasnik RS” 62/2014), stavom 4. iz člana 37. ovog zakona utvrđuje se sledeće: Potrošač nema pravo da odustane od ugovora u slučaju isporuke robe koja je podložna pogoršanju kvaliteta ili ima kratak rok trajanja.